Najnowsze Wpisy

Nie miec netu i sie nudzic:] Komentarze (2)
12. grudnia 2003 14:42:00
linkologia.pl spis.pl

Wlasnie sobie siedze i bazgrole w wordpadzie. Nudze sie. Wyobrazam sobie jakby to fajnie bylo pograc teraz w q3, ale wiem ze to niemozliwe, bo telefon ani net mi nie dziala. Moja mama nie zaplacila rachunku za dialog, a teraz jest w San Marino. Slucham Guano Apes, w tej chwili wlaczyla sie Suzie. Oho moja siostra weszla do pokoju...pyta sie co chcem zeby mi mama przywiozla z Wloch, bo wlasnie pisze sms'a. Patrze sie przez okno i widze na niebie slad zostawiony po samolocie. Daleko daleko jest fioletowo juz, troche blizej czerwono, pozniej pomaranczowy, zolty i nade mna w miare niebieski. Jest dopiero 16:00 a juz zaczyna sie robic ciemno, a ja musze jeszcze narysowac cos na plastyke. Patrzac dalej przez okno widze jak pewien gostek nie wylaczyl migacza w samochodzie i poszedl do klatki. Hehe wlasnie sie wrocil i odjezdza. Kolo kosciola przejechal Tir, zasmradzajac jak codzien w kazdej minucie tego miasta powietrze. Mysle sobie dlaczego jestem taki smutny. Byc moze dlatego, ze w takiej Legnicy nie ma co robic dla takich jak ja? Moze dlatego, ze to ja jestem jakis dziwny? Moze to wina spoleczenstwa? Wedlug mnie to ostatnie wydaje sie najbardziej prawdopodobne. Gdybym wyszedl na dwor, to dlugo bym sobie nie pochodzil z kolegami. Zaraz przypluli by sie jacys starsi chlopacy i chcieliby kase na szlugi albo po prostu dla fazy by nas zlali. To jest wlasnie nasza kochana Legnica. Za zwyczaj ich sila jest ich liczba, mniejszosc nie ma prawa glosu. Jesli podejdzie do mnie 2 lub 3 kolesi to co moge zrobic? Nic! Chociazbym sie rzucal i szarpal, wpadlbym w szal, to i tak oni sa silniejsi i wydaje im sie, ze sa lepsi. Dlaczego? Bo zlali juz wielu takich, ktorzy szli sami, nie wadzac nikomu. Otoz nie sa lepsi. Sa gorsi, tylko nie wiedza dlaczego, bo gdyby o tym wiedzieli to zostawili by towarzystwo i przestali cpac, palic i bic. Ja moglbym tez byc jak inni, pospolici idioci uliczni, ale jestem lepszy od nich i nie potrzebuje uzywac przemocy, zeby sie lepiej poczuc. Ci idioci sa niedowartosciowani, nie mowie tutaj o tym, ze mama ich nie kocha albo cos. Chodzi mi o to, ze nie sa chwaleni i lubiani przez takich jak ja, w towarzystwie mowia, ze to dobrze, ze nie maja kolegow oprocz "towarzystwa". Ja nie potrzebuje takich kumpli, ktorzy na kazdej przerwie w szkole ida zajarac, nie potrzebuje takich kumpli, ktorzy szlajaja sie po osiedlu i szukaja zaczepki, nie potrzebuje kumpli cpunow. Wole pograc na komputerze, koledzy internetowi sa zyczliwi, normalni i cenia mnie za to jaki jestem, a nie za to ile mam w bicepsie. W podstawowce bilem sie czesto, jeszcze nigdy mnie nikt nie pobil w bitce, ale z tego wyroslem i wiem, ze to dziecinada. Moja siostra jest w glupim wieku, czasem olewa przyjaciolki i idzie z kolegami, ktorzy nie jedna dziewczyne maja na sumieniu. Dziwie sie jej, gdyby ja zgwalcil do kogo moglaby miec pretensje? Do mnie? Na pewno nie! Ja juz ja ostrzegalem nie raz. Wlasciwie wszystkie dziewczyny w tym wieku szukaja jakiegos chlopaka, niektore te, ktore jeszcze nigdy sie nie calowaly albo nawet nie byly z chlopakiem probuja przez internet, lecz to nie jest dobry sposob. Dla tych dziewczyn zaczynaja istniec podworka i to wlasnie na podworkach przezywaja swoj pierwszy raz, nie sadze, zeby to byl szczyt ich marzen, ale coz. Ja szukam dziewczyny, takiej, z ktora moglbym sie pokazac w szkole, ktora nie bylaby jakas pusta idiotka, ktora by mnie rozumiala i mi wybaczala. Zrozumialaby gdybym nie mogl sie z nia spotkac albo nie mialbym czasu. Teraz nie robie wlasciwie nic oprocz pisania tego "czegos", wlasciwie to sa moje wyzalenia, to jest to co mnie dreczy i denerwuje. Mieszkam w Polsce, Polacy to zepsuty narod. Narkotyki, alkohol, papierosy, niezdrowe odzywianie sie. Na tym koncze, dokoncze jak znowu nie bede mial netu. Juz mam net i daje moje wypociny na bloga:D

eryczek : :

Heyo dzisiaj jest nastepny dzien:) Komentarze (0)
26. listopada 2003 16:15:00
linkologia.pl spis.pl

Wczoraj zalozylem tego bloga, napisalem w notce o czym bede pisal i wogole, ALE nie wiem jaki jest adres mojego bloga, nie wiem tez dlaczego w edytorze strony nie moge dac jednego koloru wszedzie? Dzikie te blogi, mam tez bloga na blog.pl i tam jest wszystko spoxik, a tu no z deka dziwnie...bYe!

eryczek : :

Ten blog bedzie "fajny" Komentarze (1)
25. listopada 2003 20:18:00
linkologia.pl spis.pl

Heyo! Jestem Eryk:)

Blog ten bedzie o mnie, a raczej o tym co mnie drazni i jest wedlug mnie zle, hehe, teraz akurat mam dobry humor wiec nie napisze o niczym co mnie trapi i gryzie. Bede pisal o dziewczynach, kolegach, siostrze, rodzicach, po prostu o wszystkim co mnie czesto denerwuje.

Teraz akurat jestem chory i dzisiaj naprawilem kompa, bo byl zrypany i wogole monitor nie dzialal w windowsie. Pewnie jakis virek, ale antyvirus go nie wykrywal. Dziwne bo mam najnowszego Nortona, ale spox. Tera wshystko dzial i jest qL! Ostatnio rozwalilem se okulary, bo nosilem je w kieszeni, nie chce ich nosic w szkole, bo wygladam glupio, ja to wiem!:P

Cos o mnie w pierwszej notce, hmm ok:D A wiec jestem 15-latkiem bez dziewczyny(niestety lub stety), nie jaram szlugow, nie biore dugow, lubie czasem wypic piwko albo dwa, ale bez przesady;] Jestem hetero nienawidze homoseksualistow czyli pedalow...hehe. Mieszkam w Legnicy, w woj. Dolnoslaskim, szczegolowe dane pshy blizszym poznaniu sie;p!!! W przyszlosci chce miec prace, ktora bedzie mi dawac duzo radosci i nie bedzie sie nudzic, moze zostane modelem:D, a moze informatykiem. Wyglad(to najciekawsze):174cm wzrostu, szczuply, opalony, ciemne wlosy, czarne oczy(w swietle piwne:P), piegi(ale malo), numer buta 43:P...cos jeszcze? Chyba nie;) No wiec to jestem ja, a fotke to se musze jakas fajna zrobic, bo jak narazie mam same przestarzale;p

To chyba wystarczy jak na pierwszy news, czy notka jak kto woli:)

eryczek : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

vanilia | zaspana | mareczek | pt | lisiczka16 | Mailing